Ciolacu, ironic cu „Un ostaș în slujba țării”

Data:

Share post:

Marcel Ciolacu a ironizat, miercuri, în cadrul unei conferințe de presă, cartea „Un ostaș în slujba țării” a partenerului său de coaliție, Nicolae Ciucă. Premierul a spus că „o să fie un bestseller”, asta după ce investigația Snoop a dezvăluit faptul că PNL a cheltuit până acum două milioane de euro pentru promovarea cărții.

Marcel Ciolacu a fost întrebat miercuri de o jurnalistă despre sumele considerabile plătite de PNL din fonduri publice pentru producerea și montarea panourilor care promovează cartea lui Nicolae Ciucă, panouri care au apărut pe drumurile din România.

-articolul continuă după recomandare-

PNL a cheltuit 2 milioane de euro din bani publici pentru panourile cu Nicolae Ciucă ce au împânzit toată ţara

„Am înțeles că au fost folosite (fondurile- n.r.) la lansarea unei cărți. O să fie un bestseller, sunt convins, mai ales dacă ținem cont de ce promovare a avut”, a declarat Ciolacu.

Pe data de 27 iunie, aflat la Bruxelles, Marcel Ciolacu a lansat un atac dur la adresa lui Nicolae Ciucă, în contextul neînțelegerilor de atunci privind stabilirea datei alegerilor prezidențiale. „Poate trebuie să înțelegem că onoarea nu este doar pe panouri, onoarea este și în discuțiile în cadrul coaliției” a declarat atunci Marcel Ciolacu.

Site-ul de investigații Snoop.ro a cercetat situația panourilor publicitare pentru cartea lui Nicolae Ciucă, „Un ostaș în slujba țării”, care au împânzit țara.

Într-un răspuns oficial către jurnaliști, PNL a recunoscut că publicitatea cărții, aflată deja în a patra lună, costă 510.000 de euro pe lună, incluzând chiria pentru expunere publicitară, TVA și taxele locale. De asemenea, partidul a plătit încă 450.000 de euro din bani publici pentru producerea și montarea panourilor. În total, cheltuielile au ajuns deja la 2 milioane de euro și se estimează că vor ajunge la 4 milioane de euro până în noiembrie.

„În luna ianuarie-februarie s-a luat decizia. Am închiriat cele mai bune zone de panotaj din toată țara, până în luna decembrie. A fost o strategie gândită pentru prezidențiale, dar care a ajutat și la locale și europarlamentare”, a dezvăluit un lider PNL pentru Snoop.ro.

„Noi am făcut rezervare, putem considera că nu au costat nimic panourile și le-am plătit strict în zona electorală, iar, în rest, le-am ocupat cu altceva. Noi am luat panourile pentru campania electorală, în rest puteam pune pe ele orice. Dacă veți trimite la o companie, Euromedia, Exclusiv Media, cele care dețin 14.000 – 20.000 de panouri, dacă solicitați să vă dea octombrie – noiembrie, veți vedea că prețul e explodat. Noi am făcut un deal că am luat pe un an de zile”, a explicat prim-vicepreședintele PNL, Rareș Bogdan, strategia partidului, potrivit antena3.ro.

Articole similare

Cristoiu despre viitorul președinte. Candidatul care a dat peste cap toate calculele

Ion Cristoiu este de părere că Nicolae Ciucă va reuși să crească în sondaje și să obțină cele...

Victor Ponta: PNL riscă totul cu Ciucă, PSD rămâne disciplinat

Victor Ponta a analizat în cadrul celei mai recente ediții a emisiunii „E adevărat?”, moderată de Ionuț Cristache...

Nicuşor Dan își dorește ca „Dreapta” să propună un proiect pentru o guvernare comună. „Problema nu este numele primului ministru”

Nicuşor Dan, primarul Capitalei, s-a declarat îngrijorat de faptul că partidele de dreapta nu se coalizează la nivel...

Lista candidaţilor PSD pentru Bucureşti sunt stabilite „în proporţie de 90%”. Surpriză de proporţii: Piedone negociază un post pe lista de senatori a social-democraţilor

Conducerea PSD Bucureşti a stabilit “în proporţie de 90%” listele de pentru Senat şi Camera Deputaţilor. Printre cei...