Mario De Mezzo îşi sponsorizează postările de pe Facebook ca să câştige popularitate. Ce rezultate au înregistrat reclamele prefectului de Olt

Data:

Share post:

Din luna august şi până în prezent, prefectul de Olt Mario De Mezzo a sponsorizat trei postări pe pagina sa de Facebook, însă nu le-a marcat ca fiind conţinut „politic”. Din acest motiv, nu a fost obligat să facă publice sumele plătite către reţeaua de socializare. În schimb, pot fi consultate date privind vârsta segmentului de public vizat, dar şi locaţia acestuia.

Având în vedere că nu se bucură de foarte mare succes pe pagina sa de Facebook, prefectul Mario De Mezzo a sponsorizat mai multe postări astfel încât acestea să ajungă la cât mai multe persoane.

Potrivit Facebook Ads Library, prima postare pe care a sponsorizat-o a fost în 18 august, când s-a s-a filmat în faţa Spitalului Slatina, revoltat că n-a fost primit să inspecteze unitatea sanitară. Pentru această postare, Mario De Mezzo a făcut două reclame separate. În prima dintre ele i-a vizat pe locuitorii din Slatina cu vârste între 35 şi peste 65 de ani. În schimbul banilor primiţi de la Mario De Mezzo, Facebook a afişat postarea sa către 8.215 de conturi.

CITEŞTE ŞI: Mario De Mezzo primeşte cadou o sticluţă cu ojă, chiar în timpul conferinţei de presă. Care este MOTIVUL (VIDEO)

A doua reclamă a avut aceleaşi criterii demografice şi geografice, însă a fost mai de succes, Facebook afişând-o la 8.620 de conturi.

Ce mai recentă reclamă sponsorizat de prefectul de Olt este cea privind organizarea de către el, la Prefectură, a unui turneu de şah. Cel mai probabil, bugetul a fost considerabil mai mare decât pentru „boost-ul” dat postărilor cu spitalul, având în vedere că numărul de conturi care au văzut reclama este de peste 26.000, persoanele targetate fiind tot cu vârste între între 35 şi peste 65 de ani.

Din anul 2019, reclamele electorale de pe Facebook sunt marcate clar ca fiind materiale plătite. Iar toate aceste anunțuri vor fi păstrate într-o arhivă publică timp de șapte ani. Prefectul de Olt nu a marcat reclamele sale electorale, ca fiind materiale plătite.

De Mezzo: „Oamenii se uită cât se uită, n-am nicio problemă”

Mario De Mezzo a fost întrebat dacă e derajnat de faptul că foarte puţine persoane văd postările pe Facebook. El a fost chestionat pe această temă de reprezentanţii mass-media, în cadrul conferinţei de presă pe care a susţinut-o la Prefectura Olt, în data de 5 octombrie,

„Asta cu foarte puţine like-uri, e o chestiune subiectivă. Oamenii se uită cât se uită, n-am nicio problemă”, a răspuns De Mezzo.

La postarea cu acea conferinţă de presă transmisă live pe Facebook, au fost 542 de vizalizări şi 2 comentarii.

Articole similare

Toxina botulinică dincolo de estetică. Soluția gratuită care redă mobilitatea pacienților cu spasticitate

Percepția publică asupra toxinei botulinice este adesea limitată la utilizarea sa în procedurile cosmetice însă realitatea medicală este...

Apel: „România are nevoie de un Preşedinte”

Apel: “Este vremea ca Preşedintele Republicii să înţeleagă că momentul aşteptărilor a trecut şi este clipa acţiunii...

Moțiunea de cenzură împotriva Guvernului Bolojan, dezbătută luni în Parlament

Moțiunea de cenzură, intitulată „România nu este de vânzare. Premierul Ilie Bolojan va participa luni, 15 decembrie...

Mario De Mezzo, derapaj misogin la adresa unei tinere din Slatina. I se cere demisia

Preşedintele PSD Slatina, deputatul Marius Iancu, i-a cerut demisia primarului Mario De Mezzo, după un derapaj al acestuia...