Primăria Craiova a plătit suma de 22.990 de euro unui site înregistrat în Marea Britanie pentru ca acesta să pună Târgul de Paște de la Craiova pe primul loc într-un top european al destinațiilor de Paște.
Primarul Lia Olguța Vasilescu s-a lăudat apoi pe la televiziuni, pe baza acestei reclame plătite, ca „suntem prima destinație de Paște din Europa”.
Într-o primă fază, Consiliul Local a aprobat ca primăria să plătească 22.990 de euro site-ului europeanbestdestinations.com. Conform www.similarweb.com, un site care monitorează traficul pe internet, europeanbestdestinations.com are în jur de 10.000 de accesări pe zi, fiind pe locul 18.740 în topul site-urile din Marea Britanie și pe locul 414 în topul site-urilor de turism înregistrate în Marea Britanie.
În baza contractului cu Primăria Craiova, europeanbestdestinations.com a decis că Târgul de Paște din Craiova este pe primul loc în topul celor mai bune destinații turistice de Paște.
continuarea, în PRESShub